Prednášajúci:
Lektor + moderátor: Ing. Ľubomír Markovič – BOZPO, s.r.o., riaditeľ úseku služieb
Lektor NIP SR: Ing. Michal Horňák – NIP SR, Odbor riadenia inšpekcie práce, riaditeľ odboru
Obsah : Aktuálne informácie pri zabezpečovaní činností služieb BOZP v čase pandémie COVID 19
- Zmeny v zákone o BOZP súvisiace s mimoriadnym stavom
- Výchova a vzdelávanie počas mimoriadnej situácie, možnosti elektronickej audiovizuálnej formy vzdelávania
- Odlišné Povinnosti zamestnávateľov v čase núdzového stavu vo vzťahu k OPaOS VTZ
- Prispôsobenie pracovísk a ochrana zamestnancov počas výskytu COVID-19
- Home Office v čase pandemických opatrení
- Posudzovanie zdravotnej spôsobilosti vo vzťahu k práci v období mimoriadneho stavu a krízovej situácii
- Plnenie povinnosti zaraďovať zamestnancov na výkon práce so zreteľom na ich zdravotný stav počas mimoriadneho stavu
Záver : diskusia
Vaše otázky do diskusie posielajte mailom na adresu: milan.bojsa@boz.sk do 11.2.2021.
Organizačné pokyny:
Po prihlásení cez formulár nižšie Vám pošleme faktúru na úhradu účastníckeho poplatku. Po uhradení faktúry Vám pošleme prihlasovací link s návodom na pripojenie. Webinár bude prebiehať prostredníctvom živého vysielania na YouTube.
Dátum a čas: 12.2.2021 10:00 – 12:00
Platobné údaje:
Tatra banka, a.s.
2948045755/1100
SK75 1100 0000 0029 4804 5755
TATRSKBX
SLOVAKIA
Cena webináru: 20€ bez DPH (24€ s DPH) / osoba
Na webinár je nutné sa prihlásiť a uhradiť do 11.2.2021
Pre bližšie informácie nás neváhajte kontaktovať na:
Ing. Milan Bojsa
Vedúci oddelenia školení a kurzov
mobil: +421 905 868 818
Môžete nás kontaktovať aj emailom: milan.bojsa@boz.sk
Prihlasovací formulár: